Att spela poker på pokerrummet Pokerstars är en upplevelse. Det är nämligen den största pokersajten i världen. Deras trafikvolym är en av branschens högsta, de har haft över 100 000 spelare inloggade samtidigt. Några av världens bästa pokerspelare är knutna till Pokerstars, bland annat Daniel Negreanu, Chris Moneymaker, Greg Raymer och Joe Hackem. Pokerstars erbjuder spel på alla nivåer och spelutbudet är enormt. Den som vill prova på lite mer ovanliga pokerspel har mycket att hämta hos Pokerstars. Man kan spela de vanligaste pokerspelen, som Seven Card Stud, Texas Hold Em, både Limit och No Limit och Omaha, både Hi och Hi-Lo. Men man kan också prova på spel som HORSE, HOSE, five card draw, 2-7 triple draw och razz.

Något som är imponerande när det gäller Pokerstars är att sajten inte ingår i något nätverk utan den enorma spelarbas som är knuten till Pokerstars har de skapat helt och hållet på egen hand. Pokerstars är känt för att ha ett generöst bonus- och lojalitetsprogram samt för att de anordnar en stor mängd turneringar på olika nivåer. Pokerstars erbjuder kvaltävlingar till alla stora pokerturneringar och där finns även de största och mest populära onlineturneringarna i världen. Vill du testa att spela med i VM i onlinepoker så är det till Pokerstars du ska vända dig.

Spelupplevelsen är hög hos Pokerstars. Mjukvaran håller en mycket hög kvalitet, både designmässigt och när det gäller användarvänlighet. Det finns en rad spännande funktioner, till exempel kan man spela på flera bord samtidigt. Man kan också skräddarsy sin spelupplevelse genom att utnyttja de många alternativ som spelsajten erbjuder. Man kan ladda upp sina egna bilder som kan användas som avatar. Pokerstars erbjuder snabba och stabila spel. Det känns tryggt och säkert att spela på sajten. Kundtjänsten är kunnig och svarstiden mycket snabb. Pokerstars är ett bra alternativ för den som vill prova den största pokersajten i världen och för den som vill prova på nya spännande pokervarianter.